Volvo Trucks Belgium - Brussel
Volvo Trucks Belgium
Brussel
Apply for this job!Teitu Recruitment Solutions - Regio Waasland
Teitu Recruitment Solutions
TEITU voorziet recruitment solutions (active sourcing, direct- en executive search), consultancy en coaching, alsook detachering en interim management. Dit in verschillende domeinen zoals sales, marketing, communication, customer service, HR, ICT, logistics & supply chain en engineering. Je vervoegt een team van goed opgeleide experten die functionele expertise, transparante communicatie, persoonlijke betrokkenheid en volharding hoog in het vaandel dragen. TEITU is overtuigd van een “total experience approach” op elk moment van de levenscyclus van een bedrijf, alsook op elk moment van de loopbaan van een individu. Ervaring en beleving in de relaties, alsook een professionele aanpak naar de klanten, specialisten en kandidaten toe, staat er centraal
Als stagiaire(e) Recruitment, Marketing & Sales sta je in voor de ondersteuning van het volledige selectieproces (A-Z).
Dit omvat onder meer:
• Sourcing kandidaten via diverse kanalen
• CV’s screenen
• Toevoegen van potentiële kandidaten aan de pipeline
• Opbellen van potentiële kandidaten
• Vertrouwelijke rapporten opstellen
• Statusrapporten klaarmaken voor de klant
• Opvolgen van de pipeline
• Telefonische screenings
• Eerste kennismakingsgesprek
De focus ligt op rekrutering, maar als je interesse hebt, is er de mogelijkheid om ook betrokken te worden bij de activiteiten rond sales en marketing.
• Je bent een bachelor of master student
• Je beschikt over administratieve skills
• Je hebt interesse in HR, Marketing, Sales en Communicatie
• Je houdt van telefonisch contact
• Je zoekt een stageplaats
• Het spreken van Frans/Engels in een pluspunt
• Veel remote werk
Regio Waasland
Apply for this job!Algist Bruggeman - Gent
Algist Bruggeman
Algist Bruggeman, a subsidiary of the Lesaffre Group, produces baker’s yeast for both
traditional and industrial bakeries and for the private home baker. The baker’s yeast is sold
in fresh, liquid or dry form. In addition, Algist Bruggeman is selling improvers, mixes and
premixes completed with a wide range of sourdough products. In that way, Algist
Bruggeman is a solution provider for all bakers.
Algist Bruggeman is a Belgian company, situated in the Ghent Canal area.
Since its creation in 1949, Algist Bruggeman has grown to become a leading manufacturer
of baker’s yeast. Our long-standing experience has endowed us with a strong product
knowledge and process control, which results in a first-class product. In addition, we are
proud to call ourselves pioneers in the development of new yeast products and applications,
which means that we can always meet the quickly changing needs of the bakers and
industrial bakeries.
A job at Algist Bruggeman means working together with 190 enthusiastic colleagues in a
dynamic, high-tech company, and with essential values like product quality, safety,
sustainability and innovation.
· You will be responsible for the procurement and timely ordering of raw materials, auxiliary materials, chemicals, packaging materials, services, transport and technical purchase and you will do this in an optimal price-quality ratio, at the most favorable delivery conditions. These tasks are in the context of producing yeast, food and API applications .
· You monitor consumption and coordinate purchases with the heads of departments on the basis of planned production and forecasts.
· MRP calculations and optimal stock volumes hold no secrets for you.
· You maintain contacts with both internal stakeholders (production, quality, technical management and the group) and follow up on issues, prices, contracts, seminars and training, and external stakeholders (suppliers, buyers and representatives).
· You are responsible for preparing the purchasing budget and ensuring afterwards that budgets are respected.
· You are always look for cost improvement and efficiency. You monitor the purchasing processes and dare to make proposals for optimization.
· As purchasing manager, you are able to take action in case of defects and/or non-conformities of suppliers. You also work with the quality department to coordinate quality requirements for new products or suppliers.
· You coordinate with the group regarding group contracts and tenders and take an active role as the company’s representative on the Western European purchasing team.
· You participate in meetings, training and seminars and visit suppliers.
· You ensure good internal organization of the purchasing department and can manage a team in the process.
· You are prepared to also take on the purchase administration as back-up for your staff.
· You manage and organize the receipt of goods department and supervise that all tasks are carried out in a safe way.
· You manage the purchase-to-pay and source-to-contract processes and will act as key-user for SAP. You will be the first point of contact for all SAP-related questions.
· You develop a strategy and a roadmap for your department to support the ambition of Algist, in line with the group purchasing strategy.
· You manage proactively supply risks and mitigate them through adequate action plans (business continuity, CSR, anti-corruption…)
· You bring competitive intelligence from our suppliers to our business (ex: market trends, new concepts/practices, innovation on the market, alternative vendors…).
· You develop modern tools related to purchasing: e-sourcing, contract management, e-signature, catalogs & EDI…
· You lead the responsible purchasing roadmap and develop initiatives to improve suppliers practices in term of CSR
· You actively participate in the quality events related to the various quality certifications that Algist Bruggeman has.
· You manage a team of 5 people (1 purchase officer and 5 logistics people).
· You report to the Technical Director.
· You preferably have a master’s degree, combined with several years of relevant experience.
· You have good user experience in SAP.
· You have experience in negotiating and liaising with suppliers.
· You have good communication skills.
· You have an affinity with working in the food/process industry and the associated quality requirements, and feel strongly about safety and cleanliness.
· You have good knowledge of software packages, Office 365, Excel and ERP.
· You have a good knowledge of Dutch, English, French and possibly other languages.
· You have decisiveness, organizational talent and leadership skills.
· You are hands-on, stress-resistant and strong in analytical/problem-solving thinking.
· You are knowledgeable and experienced in managing legal aspects of commercial contracts.
Gent
Apply for this job!Kyocera Senco EMEA - Benelux
Kyocera Senco EMEA
KYOCERA Fastening Solutions Europe is the specialist in fasteners and fastening tools for construction professionals and industry. For our BeNeFrux Market we are looking for a Commercialization Marketeer who’s responsibility is to assure a positive customer experience throughout the customer journey leading to an increase of the Customer Lifetime Value.
Customer Intimacy will be the basis for all commercial actions to ensure that we effectively reach our target audience, online and in store and grow our business.
He/she/them builds a long term trust relationship and strategic alliance with key customers turning them into brand ambassadors. It is a multidisciplinary multi-channel role in close cooperation with our customers, the local sales and customer service team as well as with the central marketing team.
Benelux
Apply for this job!COVERTO - België
COVERTO
Coverto is een dynamisch bedrijf gespecialiseerd in lekdetectie, waterdichtheidstesten en dakinspectie van platte daken. Ook voor projectbegeleiding, dakbeheer en expertise kunnen klanten bij ons terecht. Wij zijn ambitieus en willen dé referentie worden in België wat betreft beheer van platte daken.
Van plan om zonnepanelen of een groendak te plaatsen? Wilt u laten onderzoeken of uw plat dak goed is geplaatst? Of denkt u een lek te hebben? Reken op Coverto om uw dak(en) te laten inspecteren met behulp van een sterke expertise en gespecialiseerde toestellen.
Als technisch commercieel medewerker beheer je jouw dossiers van A tot Z.
Om de inspecties uit te voeren ga je uiteraard zelf het dak op. Daar voer je zelfstandig expertises, lekdetecties en onderzoeken uit.
Tijdens deze onderzoeken zet je graag jouw tanden in het probleem van de klant. Je laat niet los tot je de oorzaak hebt gevonden, en je een passende oplossing kan formuleren. Je hebt oog voor detail en een sterk technisch inzicht. Na het onderzoek bespreek je de resultaten met de klant en stel je een duidelijk verslag op.
Daarnaast heb je zin om mee te werken aan de commerciële groei van ons bedrijf. Jouw voornaamste taken omvatten:
Als Commercieel Technisch Medewerker ben jij:
België
Apply for this job!BOMA - West-Vlaanderen
BOMA
Boma N.V. ontwikkelt en verdeelt al meer dan 50 jaar, met de nodige expertise en een gamma van meer dan 4500 producten, professionele schoonmaakmaterialen en systemen aan schoonmaakbedrijven, gemeentebesturen, openbare instellingen, ziekenhuizen, scholen en industrie.
Bij BOMA vind je niet alleen alles voor schoonmaak en hygiëne, maar ook een no-nonsense cultuur, korte communicatielijnen en een bedrijf met een echte ondernemersgeest. Ben jij op zoek naar een werkgever in volle groei die focust op ontwikkeling, eigen inbreng en een gezonde work-life balance? - Dan ben jij wellicht op zoek naar ons!
Als Account Manager krijg je eerst een doorgedreven trainings- en opleidingsperiode. Daarna ga je aan de slag met het zelfstandig beheren van een klantenportefeuille in de driehoek Roeselare – Kortrijk – Ieper.
Jouw taken:
Je beschikt over:
West-Vlaanderen
Apply for this job!Prof Praxis - Herne
Prof Praxis
Prof Praxis te Herne is al meer dan 30 jaar een familiaal, groeiend bedrijf gespecialiseerd in de verkoop van bouwgereedschappen, waarvan de distributie gebeurt via de gespecialiseerde vakhandel. Kwaliteit, innovatie, klantgerichte oplossingen en optimale service zijn de waarden waarop wij onze fundamenten hebben gebouwd.
Als Procurement Manager (m/v/x) geef je leiding aan een team van 4 personen, elk belast met hun eigen portefeuille van leveranciers. Samen met jouw team zorg je ervoor dat bestaande afspraken omtrent prijs, kwaliteit, levertermijn en service worden nageleefd. Daarnaast zijn jij en je team verantwoordelijk voor de planning en het beheer van de voorraad, met aandacht voor het voorkomen van voorraadbreuken, stockopbouw en -afbouw.
Je bereidt aankoopdossiers voor door potentiële leveranciers te zoeken, offertes en stalen op te vragen, zowel bij Europese als overzeese leveranciers. Je bent hiervoor bereid om naar het buitenland te reizen.
Daarnaast analyseer je aankoopprocessen en goederenstromen en stuur je waar nodig bij.
Tot slot rapporteer je aan de directie.
Partnership staat centraal in het dagelijkse beleid van Prof Praxis; zowel naar klanten, leveranciers als medewerkers toe. Je hebt dan ook een buitenkans om ons team mee vorm te geven en dit alles binnen een stimulerende werkomgeving en binnen een groeiend bedrijf. Samen maken wij een sterk verhaal en zijn wij trots om binnen een dynamische bedrijfscultuur een sterke groei neer te zetten.
Waarom ben jij de geknipte kandidaat?
Herne
Apply for this job!Prof Praxis - Herne
Prof Praxis
Prof Praxis te Herne is al meer dan 30 jaar een familiaal, groeiend bedrijf gespecialiseerd in de verkoop van bouwgereedschappen, waarvan de distributie gebeurt via de gespecialiseerde vakhandel. Kwaliteit, innovatie, klantgerichte oplossingen en optimale service zijn de waarden waarop wij onze fundamenten hebben gebouwd.
Binnen deze functie stuur je het Marketing-team bestaande uit drie personen en ben je evenzeer zelf operationeel aan de slag.
Je geeft leiding aan het grafische team, waarbij je de projecten verdeeld over de teamleden, de planning opvolgt en de timing in de gaten houdt zodat je erop toeziet dat deadlines gerespecteerd worden.
Verder werk je branding campagnes uit voor onze private labels, die zowel op distributeurs als op eindgebruikers gericht kunnen zijn. Per merk waak je over een consistentie in branding en visuele identiteit.
In het kader van deze branding campagnes werk je het grootste deel van de tijd mee aan de operationele uitwerking van de voornamelijk grafische projecten, zoals het ontwerpen van marketingmateriaal, verpakkingen, displays, flyers, de catalogus,... Je treedt hiervoor in contact met leveranciers (in het Engels), waarmee je nauw samenwerkt.
Waar nodig ondersteun je ook projecten rond de lancering van onze toekomstige webshop, gericht op distributeurs.
Waarom ben jij de geschikte kandidaat?
Herne
Apply for this job!Prof Praxis - Herne
Prof Praxis
Prof Praxis te Herne is al meer dan 30 jaar een familiaal, groeiend bedrijf gespecialiseerd in de verkoop van bouwgereedschappen, waarvan de distributie gebeurt via de gespecialiseerde vakhandel. Kwaliteit, innovatie, klantgerichte oplossingen en optimale service zijn de waarden waarop wij onze fundamenten hebben gebouwd.
Waarom ben jij de geschikte kandidaat?
Herne
Apply for this job!BOMA - Oost-Vlaanderen
BOMA
Boma N.V. ontwikkelt en verdeelt al meer dan 50 jaar, met de nodige expertise en een gamma van meer dan 4500 producten, professionele schoonmaakmaterialen en systemen aan schoonmaakbedrijven, gemeentebesturen, openbare instellingen, ziekenhuizen, scholen en industrie.
Bij BOMA vind je niet alleen alles voor schoonmaak en hygiëne, maar ook een no-nonsense cultuur, korte communicatielijnen en een bedrijf met een echte ondernemersgeest. Ben jij op zoek naar een werkgever in volle groei die focust op ontwikkeling, eigen inbreng en een gezonde work-life balance? - Dan ben jij wellicht op zoek naar ons!
Als Account Manager krijg je eerst een doorgedreven trainings- en opleidingsperiode. Daarna ga je aan de slag met het zelfstandig beheren van een klantenportefeuille in Aalst, Dendermonde, Gent, Zelzate, Lokeren en Sint-Niklaas.
Jouw taken:
Je beschikt over:
Oost-Vlaanderen
Apply for this job!